Reklamace zboží

 

Pokud potřebujete reklamovat stan nebo příslušenství zakoupené prostřednictvím www.coodytent.cz, postupujte následovně:

1. Kontaktujte nás

Zašlete e-mail s popisem závady a číslem objednávky na adresu info@coodytent.cz.
Připojte fotografie závady a celé sestavy výrobku.

 

2. Vyčkejte na potvrzení a další instrukce

Po přijetí požadavku vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu – může jít např. o posouzení závady, výměnu dílu, či zaslání reklamovaného zboží zpět. Reklamace zboží probíhá ve spolupráci s výrobcem v zahraničí, proto vás předem informujeme o délce vyřízení.

Upozornění

  • Zboží reklamujte vždy čisté, suché a hygienicky nezávadné.
  • Reklamované zboží musí být zasláno tak, aby nedošlo k poškození při přepravě.
  • Reklamace se vztahuje pouze na vady uvedené při uplatnění reklamace.
  • Reklamace vyřizujeme v zákonné lhůtě do 30 dnů, zpravidla však co nejdříve. 

Kam reklamaci poslat?

Adresa pro vrácení zboží:
Jiří Vostrý
Rýmařovská 475, 199 00 Praha 9 – Letňany
- Pouze po předchozí domluvě
- Zboží nezasílejte na dobírku – nebude převzato.